Wednesday 15 November 2017

Mma Forex Anmeldelser


MMA Forex i Dubai Anmeldelser MMA Forex er det registrerte selskapet i UAE Dubai som spesialiserer seg på å levere tjenester for online Forex trading i Dubai og UAE. De grunnleggende vurderingspoengene og rask informasjon om MMA Forex UAE Dubai er som følger Plassering av hovedkontor. Kontor nr. 1.102, 11. etasje, Mai-tårnet, Amman Road, Al Nahda 1 Kontaktnummer: 971 4 2963556 Gir en online handelsplattform som fungerer som instrumentbrett for å samle siste forexnyheter, siste valutakurser og gir en rammeplattform hvor man kan gjøre forex trading Nytt i UAE-markedet, men en av de berømte forexmeglerne i Dubai og UAE Current Forex Customer Database er ca 100 000 (via deres nettside) På nettstedet er det en plattform for testformål hvor ett individ er forsynt med 100 000 dollar testvaluta der han hun kan handle i tillegg til å tilby plattform de også gi forex rådgivning tjenester nettsiden har nok informasjon til å gi innblikk i hvordan du åpner en konto med MMA Forex og vice versa Forex plattformen levert av MMA kalles MMATRADER noen av funksjonene i online forex programvare plattform levert av MMA forex er som følger Real Time Live Valutakurser Forex Priser Tabell Ordrer Kontoinformasjon og kartlegging tilpasning Status for åpne posisjoner Bortsett fra MMATRADE-plattformen, tilbyr de også følgende onlineForex-plattformer i Dubai og UAE Forex Auto Trading ZuluTrade Det er to typer kontoer som kan åpnes for online forex trading i Dubai og UAE, disse er Metatrader-konto AutoTrader-konto For mer informasjon om å gjøre forretninger med MMA forex trading i Dubai og UAE, vennligst besøk mmaforex Pris for MMA online Forex trading plattform. Ikke tilgjengelig, vennligst bruk kontaktskjemaet for å få vite prisen på produktet. Merk: Det er også andre forex trading plattformer, som du kan få støtte 24 X 7 og i mye billigere pris (de er mest nevnt i våre annonser og andre artikler relatert til Forex i Dubai og UAE). Ikke interessert i MMA Forex hvis du er fortsatt litt usikker og ønsker å investere i forex med anerkjente selskap basert i USA, så in-dubai antyder at du bør se Etoro trade. prøve ut deres gratis konto 8211 det vil ikke la deg ned Ingen relatert innhold funnet. Om Usman Zafar 653 artikler og telling. Følg på sosiale medier: Google forfatter av in-dubai - en gjennomgangsside med fokus på alle hendelser, gadgetomtaler og skjer i og ut av Dubai og over UAE-postnavigasjonen 2 kommentarer: manzoor qadir dar sier: det er få spørsmål, vennligst vær 1- minimal investering oss dollers 2-hvilken konto er best profitt klok 3-hva er fortjeneste prosentandel per måned 4-hva sikkerheten i investeringen Talat Mahmood sier: Vennligst gi meg beskjed minimum investering i ikke-risiko konto med gjennomsnittlig fortjeneste prosentandel per måned. Hva slags garanti for investering er dekket. Jeg vil sette pris på ditt tidligste svar. Hilsen Talat 050 5524145 Legg igjen en kommentar Avbryt svar Du må være logget inn for å skrive en kommentar. Kategorier Dubai artikler arkiver Bli med oss ​​på Google Liker vår facebook fanpage Nylige innlegg Nylige søkKjør bort med kundeservicen Jeg er overrasket over å lese alle historier om hvordan kom alle er så enkle og ikke noe. ELLER kanskje alle er uskyldige mennesker. Det var mange ulovlige selskaper, og det er mange selskaper, men husk følgende. Sjekk alltid lisenskopi og hvis du vil bytte handel med Forex, Commodities eller Stocks, så er det to store regulerende myndigheter, og disse er 1. Centralbanken i UAE for handel i Intrsquol Financial Markets: Forex, Commodities Stocks trading etc 2. Dubai Gold Commodities Exchange (DGCX) for handel i DGCX bare og ikke Intrsquol Financial Markets Nå er det mange selskaper som bare har Economic Dept Trade License fra Dubai eller Abu Dhabi og ingen andre lisenser, men fortsatt folk blindt investerer og senere gråter høyt og roper. Hvis du har investert i et slikt selskap, bør du rapportere saken til Economic Dept Compliance og også til politiet og fortelle dem at dette firmaet ikke har riktig lisens, og de lurte lurte deg og tok pengene dine. Hold alltid pengene dine innskuddsslipp og kontoåpning skjema kopier og send inn med din klage Hvis Central Bank of UAE lisensiert selskap gir deg DGCX plattform, bør du sjekke deres begge lisensene 1. Central Bank of UAE lisens 2. DGCX lisens Hvis DGCX lisensiert selskap gir din Intrsquol Financial Markets-plattform, bør du sjekke begge lisensene sine 1. DGCX-lisens 2. Central Bank of UAE-lisens I begge tilfeller hvis noen av firmaet ikke gir deg lisenskopi, rapporterer du umiddelbart saken til deres lisensmyndighet eller til politiet eller til Niaba angående det firmaet LICENSE VIOLATION og også de tok pengene dine bedrager Mange mennesker donrsquot vil ha politiet eller rettsproblemer så donrsquot rapporterer dem, men du må rapportere til sine lisensmyndigheter, og det tar bare noen få minutter. Du kan sende klagebrevene via e-post eller Faks eller via post. Skriv aldri bedriftsnavn på sosiale medier via Internett fordi de kan saksøke deg for ærekrenkelse. Du er en lidende og da vil du lide mer fordi du ikke gjorde noe på riktig tidspunkt grundig høyre Dept, men de kan jeg ha investert i Self trading konto. Jeg ba om tilbaketrekking 1. okt, men jeg ble bedt om å sende forespørsler etter 10. som første uke er profitt dager og veldig opptatt. Fingers Crossed .. Jeg ønsker alle MMA Forex-brukere å gi innspillingsopplevelser her. Det ser ut. Se mer ok, men jeg har ennå ikke vært i stand til å gjøre uttak. så kan vi se. Jeg håper de er legitime. Vis mindre Innlogging med Facebook BETA Vi evaluerer de nyeste sosiale mediesignalene (om mmaforex) fra Twitter, Facebook og Google for å få en ide om den offentlige opinionen. MMA Forex - Online Trading Sevices, Dubai - UAEDUBAI: Etter de siste ukene hjerteforbrytende historien om en pakistansk far som ikke klarte å redde sitt eneste barn som lider av leverkomplikasjoner angivelig fordi hans livsbesparelser lå frosset med MMA Forex, har mange kontaktet XPRESS med deres individuelle historier om horror. Selv som Noureed Malik Awan, den beleirede konsernsjef for den overordnede MMA-gruppen, forsøker å vaske hendene på det elektroniske valutahandelsselskapet som står overfor mistenkelser om svindel, skyller flere direkte på ham for deres ulykker. Anslagsvis Dh40 millioner antas å ha blitt betalt av hundrevis av investorer fra ulike livskvaliteter og nasjonaliteter i regnskapet til MMA Forex, og et flertall frykter at alle pengene har gått tapt til gode. Vi er et av ofrene for MMA-svindelen. Min kone og jeg investerte i ordningen i fjor. Jeg håper fortsatt at vi får investeringen tilbake. Jeg har ennå ikke klaget over myndighetene mot MMA, men jeg vet at noen klienter som allerede har klaget til myndighetene ni måneder tilbake, men det har ikke vært noen fremskritt ennå. Noen ganger tilbake sendte jeg en e-post til Noureed Malik Awan, og i løpet av få minutter fikk jeg et svar fra ham. Jeg vil gjerne dele detaljene. Heres hva han svarte: Jeg er beæret over å svare på min eierinnehaver. Pak MMA jobber ordentlig og tjener penger. Det eneste problemet er at fortjenesten vil bli utgitt når undersøkelsen er over da vår UAE-konto er låst og alle våre midler er i Sveits og USA. Så snart utredningen er ferdig, vil vi gi ut fortjeneste og takk for din tillit til MMA. Navn tilbakeholdt, UAE Tiltrukket av avkastning Jeg er en pakistansk borger i Dubai, og nylig tok opp en jobb hos et motorselskap her. I fjor flyttet hele familien vår, unntatt min bror, til Pakistan på grunn av økonomiske grunner. Min bror hadde tatt noen banklån og var ute etter en inntektskilde for å hjelpe ham med å løse sine økonomiske problemer. Han kom da over MMA. Han hadde ikke nok penger til å investere, så han tok et lån fra et finansselskap (av Dh40,000) og investerte det i MMA som de hadde lovet ham attraktive avkastninger. Han mottok bare to betalinger fra dem da han mistet jobben sin. Men mens han søkte på jobb, innleverte en av bankene en sak mot ham for å misligholde sine betalinger. Han er nå sikker på å gå i fengsel, og jeg kan ikke hjelpe ham som jeg fortsatt er under prøvetak i min nye jobb. Min bror prøvde å kontakte MMA flere ganger, og de fortsatte å fortelle ham at han vil få pengene sine, men ingenting skjedde. Jeg vil bare gjøre andre mennesker oppmerksomme på ikke å falle for slike ordninger. Navn holdt tilbake, UAE Mine venner og jeg har investert mer enn 100 000 i MMA Forex. Jeg begynte å tvile på selskapets troverdighet da jeg lærte at de fleste MMA-ansatte var enten på besøk visum eller ektemenn eller fars visum. Men jeg var helt overbevist om at det var noe galt da MMAs CEO Noureed Malik Awan, under banner av MMA Forex, begynte å sponsere cricket-kamper og kaste overdådige partier i femstjerners hoteller. Jeg beklager å investere i MMA. Økonomisk går jeg gjennom en vanskelig tid. Min far som lider av kreft døde i mars, og jeg hadde behov for penger da. Jeg hadde ringt opp MMA umpteen ganger for å få litt penger tilbake, men de reagerte ikke. Jeg vil advare andre mennesker om ikke å falle for slike ordninger. Navnet holdes, UAE Lured by commercial Jeg er en av de som ble utro med MMA-ordningen. Jeg tror at myndighetene bør holde kontroll på annonser i aviser og radio og sonde selskaper dersom de er i tvil om deres forhold. Jeg kjørte i bilen min da jeg hørte en MMA Forex-annonse på radioen. Lured av de kjente avkastningene, ringte jeg umiddelbart MMA og gjorde ordninger for å investere 4000 i ordningen. Senere, for å gjøre ordningen mer troverdig, fortalte MMA meg at jeg var en av deres lojale kunder, og derfor ville de kreditere kontoen min med ytterligere 500. I begynnelsen begynte jeg å motta paybacks fra dem, men det stoppet snart. Da jeg ringte MMA for å sjekke om det, fortalte de meg at sjefen deres var bak stolper og alle klager ville bli sett inn først etter at han ble sluppet fra fengsel. Det har vært et år siden da, og jeg har ikke hørt noe. Når jeg ringer dem, gir de meg dumme unnskyldninger. Vennligst hjelp oss til å få pengene våre tilbake fra disse gangstere. Navnet holdes, UAE Tapt hele mitt besparelser Jeg er offer for Noureed Malik Awans ordningen. I utgangspunktet investerte jeg Dh3000 og snart begynte jeg å få paybacks fra dem. Tiltrukket av avkastningen legger jeg hele besparelsen i ordningen. Min lønn er bare Dh5,000, og nå har jeg problemer med å sende penger hjem for å støtte familien min. Jeg skammer meg for å ringe Awan til en landsmann. Folk som han har ingen prinsipper i livet. Jeg har ikke klaget til nå fordi jeg frykter at jeg aldri vil se pengene mine igjen. Navn holdt tilbake, UAE Bryllupsdrømmer dashed Jeg investerte 5000 i MMA i fjor etter å ha blitt fortalt at de er en av de beste investeringsselskapene rundt. Siden da har jeg ikke mottatt et enkelt fil fra dem. Hver gang jeg ringte dem, ga de meg en annen historie. De fortalte meg også ikke å gå til politiet, ellers måtte jeg si farvel til min investering. Jeg hadde investert i MMA og håpet å bruke den senere til bryllupet mitt. Jeg blir nå gift i desember og trenger desperat penger til bryllupskostnadene mine. Jeg er ikke interessert i noen fortjeneste, jeg vil bare ha pengene mine tilbake. Navn holdt tilbake, UAE Havent fikk en enkelt fils Jeg investerte Dh50,000 med MMA Forex i oktober 2012. Jeg mottok en betaling fra dem i desember samme år. Men etter at Noureed Malik Awan (som er nå bak stolper) flyktet til Pakistan. Etter dette sendte mange investorer klager til politiet. Følgelig ble MMA Forex-kontoret i Dubai forseglet av politiet. Men i denne perioden fortsatte vi med å motta sms og e-post fra Awan som forteller oss å være tålmodig og ikke å klage til politiet, da dette bare ville forsinke prosessen med å få pengene tilbake. Dessuten nevnte han i hans melding at han ville betale oss den ventende fortjenesten i februar 2013. I januar 2013 ble MMA-kontoret i Dubai gjenåpnet. Personalet der fortalte oss at det ventende beløpet ville bli distribuert i februar. Det er september nå, og vi har ennå ikke mottatt en enkelt fil fra MMA. Navn holdt tilbake, UAE Folk er ansvarlig Jeg holder offentligheten ansvarlig for å bli utro. Har de glemt de svindelene som skjedde under den økonomiske nedgangen? Greed er det som gjør dem til å investere i slike raske ordninger. Det vil alltid være selskaper som MMA dra nytte av slike mennesker. Navn holdt tilbake, UAE Jeg kom over en tale av administrerende direktør for MMA Airlines, som ble kopiert fra en annen tale gitt av en tjenestemann fra et annet flyselskap. Bare noen få linjer er forskjellige. Jeg har fremhevet deler av MMA-direktørene og Biman Bangladesh Airlines direktør-taler. Jeg vil bare vise deg deres skarpe operasjonsmetoder. Daljeet Singh Bagga, Dubai På vegne av Biman Bangladesh Airlines, landets flaggskip, utvider jeg hjertelig velkommen til deg. Vi føler oss stolte over at du har foretrukket at vi skal reise til reisemålet ditt, som kan være en av de 19 byene på to kontinenter som Biman serverer. Uansett hvor du går, har vi tatt alle mulige tiltak for å gjøre dette flyet behagelig og behagelig. Vi tar størst mulig forsiktighet for å gi deg en smak av vår eldgamle tradisjonelle gjestfrihet i Bangladesh. Vi er klar over at forståelse av kunden er mest grunnleggende faktor i å øke kundetilfredshet og lojalitet. Vi er på nettet siden 1998 og har nå utviklet en ny revolusjon for å legge til et nytt vindu med passasjertjeneste. Biman tilbyr nå et fleksibelt prisvisningssystem gjennom denne nettsiden. (For å lese den originale fulltalen gå til: worldfolio. co. ukcompaniesbiman-airlines-bangladesh) På vegne av MMA Airlines, utvider jeg hjertelig velkommen til deg. Vi føler deg stolte over at du har foretrukket at vi skal reise til dine destinasjoner som MMA serverer. Uansett hvor du går, har vi tatt alle mulige tiltak for å gjøre dette flyet behagelig og behagelig. Vi tar stor forsiktighet for å gi deg en smak av vår alder gjestfrihet. Til tross for vanskelige tider for den verdensomspennende luftfartsindustrien, forbedrer MMA Airline stadig produkt og tjenester. Våre fremskritt i vekst, utvikling og transformasjon har lagt sine frimerker de siste par månedene. Beslutningen om å øke frekvensene styrker flyselskapets forpliktelse til å benytte praktiske og tilstrekkelige tjenester til våre verdsatte gjester. Gjester som reiser på MMA-flyselskapet har nå flere valg og fleksibilitet som følge av flere frekvenser. Vi skylder en takknemlighet til de som har oppholdt seg ved vår side og gitt deres tillit og støtte på deres kommende reise. Som alltid, på vegne av alle ansatte i MMA Airlines og meg selv, tusen takk for at du valgte å fly med oss. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen ombord snart. Noreen Khan, administrerende direktør, MMA Airlines

No comments:

Post a Comment