Monday 27 November 2017

Banc De Binær Privat Tilvalg Bankfolk


TRADING GUIDE. Here er 10 enkle trinn som du må følge, slik at du kan plassere binære opsjonshandler i pengene med Banc De Binary. Finn ut hva som skjer i verden Les alt du kan om markedene Sørg for å besøke Banc de Binary Blog slik at du kan bli oppdatert om hva som skjer med de hotteste forretnings - og politiske trendene. Dette er også en god kilde til daglige nyheter og analyser fra ekte økonomiske eksperter, så sørg for å besøke denne nettsiden første om morgenen for å bli oppdatert. Bruk grunnleggende analyse for å isolere en eiendel som skal vise noen forutsigbar bevegelse Du kan sjekke ut Banc de Binary s Market Analysis for å få ekspertene til å se på når en bestemt eiendel skal bevege seg og i hvilken retning På denne måten vil du bli guidet mer og informert om det mulige utfallet av et aktivum i en bestemt periode eller tidslinje. Tal til din Banc De Binary kontoadministrator Disse menneskene tjener som veileder og er der for å veilede deg slik at du kan ha den opplevelsen du har trenger å gjøre de riktige handlingene på riktig tidspunkt. Logg inn på din sikrede Banc de Binary-konto Banc De Binary er en av de aller første lisensierte binære opsjonsmegling i verdens CySEC-lisens 188 13 med alle kundekontoer beskyttet fullstendig av Investor Kompensasjonsfond, slik at pengene dine er forsikret og beskyttet. Velg din valgte eiendel. Valutapar er best for nybegynnere investorer fordi en stor del verdifulle økonomiske data blir utgitt hver dag. Det er viktig at du forstår egenskapene til hvert aktivum og velger den riktige vil Vær basert på din spesifikke kunnskap om hvordan eiendelene reagerer under visse forhold. Klikk på Ring eller sett, avhengig av resultatet av undersøkelsen. Hvis du tror at prisen på aktiva vil være høyere enn den nåværende markedsverdien, anbefales det å ringe et anrop. men hvis du tror at prisen vil være lavere, så legger du Put-alternativet er valget. Skriv inn beløpet du ønsker å handle. Du kan plassere litt som 1 eller så mye som 8000 Banc de Binær er faktisk en av de svært få meglerne i markedet som aksepterer en svært lav investeringsstørrelse. Dette er en god fordel å effektivt administrere pengene dine. Angiv en utløpsdato for handelen Du har full kontroll fordi plattformen har et svært fleksibelt utløpsområde slik at du kan sette den fra så kort som 30 sekunder til 1 år. Når du har bestemt deg for hvilket beløp du skal investere i handelen din, klikker du på Apply. Wait for ditt valg for å utløpe og nyte fortjenesten din som kan variere fra 65 til 91.Our Banc De Binær Unbiased Review. Fully regulert av CySEC. Accepts minimum handel på 1 USD. Up til 100 sign-up bonus. Offers demo accounts. No transaksjonsgebyrer for flere uttak. Dosn t godta amerikanske handelsmenn. Demo konto er begrenset til 24 timer. Mediocre liste over eiendeler. Å vise omhyggelig alltid viser seg å være nyttig, så da jeg gikk inn i binær opsjonshandel, forsikret jeg meg om at merkevaren jeg valgte hadde alle kriteriene jeg leter etter. Flyttet gjort av Kypros regjering hvor de fleste meglere er basert til strengt regulere binære meglere har faktisk gjort oppgaven mye enklere da jeg bare måtte velge dem på listen sin og en av de merkene var Banc de Binary Å vite at det er et regulert merke er et stort pluss, men jeg måtte fortsatt sjekke alle sine funksjoner Banc De Binary er et Financial Services Company grunnlagt av Oren Laurent Mekleren stoler seg på å være offisielt regulert av Cyperns Securities and Exchange Commission CySEC og andre globale regulerende myndigheter. Brukergrensesnitt Jeg finner Banc de Binary s grensesnitt for å være veldig lydhør og mindre rotete i forhold til de andre meglerne som jeg har prøvd. Deres plattform er nettbasert som ikke krever at programvare lastes ned og installeres. Bare vær sikker på at Flash og JavaScript fungerer riktig for å få tilgang til menyene og laste inn alle multimediefunksjonene. Registrering Registrering for en kontoen var enda enklere sammenlignet med å registrere deg for en Gmail - eller Yahoo-konto som det tok meg mindre enn et minutt å fullføre Et stykke råd skjønt, sørg for at du har telefonen klar fordi de vil kontakte deg rett etter at du er ferdig med registreringen, så planlegg deg ikke å logge deg før sengetid. Personen jeg snakket med på telefonen var ganske vennlig og tilbød meg selv hjelp til å lage et depositum. Denne kontoen Å ha en demo-konto er en av de viktigste forholdene ved å velge megler fordi jeg trenger å vite hvordan plattformen fungerer nøyaktig før jeg forplikter meg. Det er bra at BDB har denne funksjonen som de ga meg rett etter at jeg registrerte meg for en konto. Ulempen er at den bare er tilgjengelig i 24 timer, så du må benytte deg av den begrensede tiden og fullt ut teste ut sine tjenester fordi det ikke varte noen utvidelser som sagt de tilbyr en demo konto uten behov for å gjøre et innskudd i motsetning til de fleste andre meglere. Deponering Minimum innskudd for å åpne en konto hos BDB er 250 USD EUR GBP Innledende konto åpning er gjort online og fullført av kunder å ha for å oppfylle visse overholdelseskriterier ved å levere Banc De Binary med ulike dokumenter som de trenger for å være i samsvar med regelverket. Å gjøre et innskudd var veldig enkelt. Ved å logge inn på kontoen min, var alt jeg trengte å gjøre, klikke på innskuddsknappen og velg min foretrukne innskuddsmetode De angitte alternativene er bankoverføring, kredittkort, tredjepartskort som behandles via MoneyBookers, MoneyBookers E-wallet og Alertpay E-wallet Hvis du har fylt opp dine opplysninger riktig, vil du se den oppdaterte saldoen i øverst til høyre på skjermen rett etter at du mottar en innskuddsbekreftelse, tilbyr BDB ulike kontotyper med et bredt spekter av fordeler. Micro Silver Dette er inngangsnivåkontoen for kunder som foretar innskudd mellom 250 og 2500. Standard Gold Innskudd mellom 2501 og 5000 fall under denne kontoen og vil motta ytterligere 100 tilmeldingsbonus. Personlig kontoansvarlig Reservert innskudd på 5,001 til 50,000 kvalifiserer for at denne kontoen blir den samme fordeler i tillegg til handelssignaler fra BDBs interne meglere og tilgang til dem via e-post, telefon eller Skype. VIP Lions Club Du har rett til dette kontonivået dersom du legger inn mer enn 50 000 forskjellige fordeler som tilgang til selskapets s team av finansielle analytikere samt å ha din egen personlige megler Du mottar også et høyere volum av handelssignaler, porteføljeadministrasjonstjenester og privilegert førstegangsadgang til alle opsjonskontrakter. Med utbetaling av penger var det også enkelt og enkelt, jeg bare klikket på Uttaksknappen på menyen og ble tatt på siden til der jeg må angi ønsket beløp og fylle ut et elektronisk skjema. Siden jeg allerede hadde sendt inn dokumenter ved åpning av kontoen min, gjorde det enda enklere for meg å gå gjennom uttaksprosessen Den gode tingen med BDB er at de ikke pålegger noen avgifter uavhengig av tilbakekallingsfrekvensen. Det betyr at jeg kan betale ut når som helst jeg vil uten å bekymre deg for at jeg vil bli belastet for r hver transaksjon. Assets BDB tilbyr for øyeblikket totalt 78 eiendeler som er litt lavere enn hva andre større meglere tilbyr. Likevel er de eiendelene de tilbyr de mest etterspurt.8 råvarene.12 valutaer. Kundesupport Kontakt BDB s kundesupport Teamet kan gjøres via telefon, e-post eller live chat. Live chat-funksjonen synes å være den mest tilgjengelige siden brukerne allerede er pålogget og starter en økt, er bare et klikk unna BDB-siden. Jeg snakket med en agent som heter James H og spurte ham noen spørsmål om deres bakgrunn og troverdigheten til deres merke. Jeg var virkelig imponert over hvordan James kunne svare på disse spørsmålene. Han var også i stand til å vise meg noen bevis på deres lisens fra CySEC og tiltalte meg til og med å kontakte Utstederen av belønningene for å bekrefte legitimiteten til anerkjennelsene de mottok Han var ikke arrogant i det hele tatt, og jeg kan føle hans vennlighet gjennom hele sesjonen. Hva imponerte meg enda mer var tilbakemelding skjema som dukket opp etter at min chat med James endte jeg vanligvis støter på disse skjemaene fra kundesupport samtaler, men jeg var ikke forventet å vises siden det var bare en chat-sesjon. Jeg antar at BDB er veldig seriøs i å levere god kundeservice til sine kunder. Handelsplattform og funksjoner Forsiden på Banc De Binary s handelsplattform har de grunnleggende Call Put-opsjonene for ulike aktivaklasser. Handelsstørrelsene på Banc De Binary s-plattformen er en annen stor fordel i forhold til konkurransen, med mulige handler fra en 1 USD EUR GBP hele veien opp til 8000 USD EUR GBP Dette imponerende sortimentet plasserer alle typer handelsfolk fra nybegynnere til fagfolk og alle i mellom. Nye handelsfolk kan utføre mye mer handel med deres første innskudd ved å lage 1 handler og derfor lære mye mer uten å måtte risikere flere penger. BDB tilbyr også en rekke ekstra handelsfunksjoner for de som ikke har innhold i rene binære alternativer, for eksempel langsiktig, 60 s econds, One Touch og Par trading. Conclusion Å vite at Banc de Binary har full regulering fra CySEC gjør meg mer sikker på at mine investeringer er trygge med denne megleren, jeg kan bare kontakte myndighetene hvis jeg føler meg mistenkelige aktiviteter fra dem, men så langt de har mer enn levd opp til forventningene mine. I det hele tatt vil jeg si at Banc de Binary topplisten min liste over binære meglere ikke bare på grunn av sin pålitelighet, men også fordi den tillater sine handelsmenn å gjøre mer effektive handler takket være sin stabile og pålitelige plattform og en svært lav handelsstørrelse. Banc De Binary har etablert seg blant de ledende banktjenesterne globalt, og har raskt etablert seg som en bransjeleder. Stiftet i 2009, etter den internasjonale bankkrisen, har firmaet blitt en innovatør og ledende leverandør av online binære alternativer trading services Notert for sin gjennomsiktige handelsprosess, tilbyr Banc De Binary klienter raske gjennomføringstider, hurtige innskudd og uttaksmetoder og meglere wh Å forstå nyansene i bransjen Som et resultat, på mindre enn tre års virksomhet, har firmaet kultivert en liste over nesten 20 000 aktive handelsmenn. Devoted til prinsippene om effektiv ledelse, samfunnsansvar og miljøforvaltning, representerer Banc De Binary en ny bølge av bankleverandører Kjør av cofounder Oren Laurent, som fungerer som administrerende direktør og har lang erfaring i internasjonal bank og finans, firmaet bryr seg dypt om kunder, ansatte og det offentlige Banc De Binary legger en premie på mangfold av bakgrunn , kultur og erfaring, og tilbyr en rekke seminarer, utdanningsprogrammer og coaching muligheter for å legge til rette for den personlige og faglige utviklingen av teamet. Banc De Binary ledelsesteamet har omfattende kunnskap og tiår med erfaring med tro på innovasjon og anerkjenner at for å optimalisere nettbank, må et firma omfavne nye strategier, ideer og måter å engasjere seg i demo Banc De Binary fortsetter å banebrytende nye metoder i online binær opsjonshandel. Selskapet setter seg fra konkurrenter med sin brukervennlige 24-timers handelsplattform døgnet rundt kundesupport og nesten 100 omsettelige eiendeler internasjonalt. Phone 800 656-6163 Email. Private Option Bankers. Denne gratis nettsiden ble laget ved hjelp av Yola. Ingen HTML-ferdigheter kreves Bygg nettstedet ditt på få minutter. Gå til og registrer deg i dag.

No comments:

Post a Comment