Wednesday 4 October 2017

H4 Forex Strategi


Forex trading strategi 10 H4 Bollinger Band Strategy. Submitted av brukeren den 24 desember 2007 - 04 09.Somgående strategi ble levert av Joe Chalhoub Takk Joe, og god handel til alle. H4 Bollinger Band Strategy. Tools Bollinger Bands 20 TimeFrame H4 Valuta ALLE. Denne strategien er ekstremt enkel, og jeg bruker den til å oppdage muligheter, og det er veldig bra. Hvis du åpner et H4 EUR JPY-diagram, og du setter inn Bollinger Bands 20-indikatoren, vil du se at båndene bare er et Motstand og støtte Øvre bandet er en motstand, og det nedre bandet er en støtte. Hvis du holder oppmerksom på diagrammet, vil du se at det meste av tiden går ned på overbandet, så går det tilbake til Lower Band, så jeg handler veldig lett venter jeg til prisen berører la oss si det øvre bandet og lukker under det ikke over det og vente til lyset blir dannet, når det er ferdig og neste lys åpnes under det forrige øvre bandet, da går jeg inn i en kort handel med målet 100 pips eller u inntil det berører den nedre bandet. Når du berører det nedre bandet og stearinlyset lukkes over det, og neste lys åpnes over forrige nedre bånd, så går jeg langt med målbøyde eller 100 pips. Du kan utvikle denne strategien som jeg gjorde, og du kan tjene mye, gjorde jeg mer enn 800 pips denne måneden. Du kan sjekke nettstedet mitt for ytterligere hjelp. Hvis du tenker på denne teknikken og ser på diagrammet, er jeg sikker på at du vil utvikle denne strategien raskt og gjøre 99 vinnende trades. Good Luck Joe Chalhoub. H4 Bollinger Band Strategi Del II. Tools Bollinger Band 20 TimeFrame H4 Currency ANY. This strategi er en videreføring av den tidligere strategien jeg sendte før Forex trading strategi 22. Denne strategien er veldig enkel, og du kan finne flere detaljer på forex forum. Første åpne en valuta per eksempel EUR USD og H4 tidsramme, utgjøre passende breaklines fra bollinger-bandet. Visuelle eksempler er på forex forum, vent nå til et lys bryter breakLine. Denne pause er ikke et handelssignal vi må ha en ekstra bekreftelse, her kommer rollen til bollingerbandet. se på bollinger-bandet øvre og nedre, hvis de begge åpnes, noe som betyr at øvre bandet er opp og lavere bånd er nede, da er det en forvirring av en handel. Skrevet av Thomas 24. desember 2007 - 14 26.Jeg lurer på noe om hva du kommenterte, du vil se at mesteparten av tiden prisen rammer overbandet, så går det tilbake til Lower Band, så hvordan jeg handler er veldig enkelt, Jeg venter til prisen berører la oss si det øvre bandet og lukker under det ikke over det og vent til lyset blir dannet, når det er ferdig og neste lys åpnes under det forrige Øvre bandet, så legger jeg inn en kort handel med målet 100 pips eller til det berører det nedre bandet. Jeg forstår ikke av det, og det neste stearinlyset åpnes under det forrige Øvre bandet, så legger jeg inn en kort handel med målet. Hva mener du med å åpne under forrige bånd Hva skjer hvis prisen lukkes over øvre bandet og så kommer det tilbake inn i bandet Er det noen indikator for å legge inn en kort handel. Innlevert av Joe 25. desember 2007 - 04 12.Dear Ele, jeg legger inn gratis signaler på nettstedet mitt, besøk denne lenken bare registrer deg og logg inn på gratis signaler. Hvis du ønsker å dra full nytte av at mine signaler blir medlem på denne linken. Utgitt av Joe 25. desember 2007 - 04 29. Jeg vil forklare det igjen, jeg vil åpne EURJPY-valutaen på H4-tidsrammen. Nå ser jeg et lys som berører øvre bandet prisen går over det da under det, venter jeg til dette 4 timers stearinlys er ferdig, hvis det lukter under øvre bånd og det bryter det ikke 2- ELLER hvis det åpnes over overbandet og lukkes under det , så jeg anser at øvre bandet er en motstand og jeg er kort ved dagens lukkestear, målet mitt vil være det nedre bandet eller 100 pips. Det er enkelt. Denne teknikken er grunnlaget for strategien min, sikkert jeg bruker andre ting med det til Bekreft en handel, og den er veldig kraftig, du kan se resultatene på nettstedet mitt. God Luck Thomas. Submitte d av Gift 26. desember 2007 - 13 40 Kjære Joe, Takk for at du deler dine ideer med oss. Hva skjer hvis prisen bryter overbandet og fortsetter oppover, er det et langt signal. Hilsen, Gift. Submitted av Joe i desember 27, 2007 - 07 36.Ikke nødvendig er det ikke en begrensning hvis det bryter overbandet, det vil bli der kanskje det neste stearinlyset det vil kaste under det, eller kanskje det vil fortsette som EURJPY gjør nå, det jeg gjør er det Følgende kan si at prisen berører det nederste bandet og det lukker over det ok, så vil jeg gjøre LENGT med målet på øvre bandet, så hvis prisen går opp og berører øvre bandet, vil jeg ikke gå ut direkte, jeg venter til de 4 timene stearinlys er dannet, og hvis jeg ser det stenger under underbåndet, vil jeg gå ut av det samme, hvis det lukkes over det, vil jeg vente på neste stearinlys hvis neste stearinlys lukkes under øvre båndet, vil jeg gå ut hvis det forblir over det jeg vil reservere det Hvis du ser diagrammet godt, vil du oppdage mange ting, jeg oppfordrer deg til for å fokusere godt på det. Innlevert av Bruker den 29. desember 2007 - 16 56.Jeg besøkte nettstedet ditt og la merke til noe på de utgitte resultatene. Du viser inntaks - og målgrensen og SL, men Limit er mye mindre enn SL. I utgangspunktet er du villig til å risikere si 50 pips av tap for å få 35 pips av gevinst Er ikke dette en virkelig forferdelig risikovinstforhold de fleste handelsfolk anbefaler en 2 1 eller 3 1 gevinstrisiko. Forex Strategies Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategy, Forex Scalping. Forexstrategi Schaff-trenden er neppe noe revolusjonerende og ny, men det er ganske lønnsomt og enkelt i lang tid, og det er basert på samme skjermbildes trendsyklus, som suppleres av en stokastisk indikator. For handel anbefaler jeg at du velger en av Meklerne FxPro eller Alpari legger til 101 innskudd. Strategi Forex Moho er basert på et sett med standardindikatorer. MACD-indikator definerer den underliggende trendretningen for handel, viser Momentum markedets nåværende stemning, og Fractals indica Tor gir et inngangspunkt, slik at strategien gir et godt fortjeneste i en trend, men det betyr ikke at det er. I dag publiserer vi en ganske enkel, men effektiv strategi forex. Den dobbelte null, hvor bare en indikator og runden prisnivå med slutten i to nuller for den firesifrede megleren For handel Jeg anbefaler å velge en av meglerne FxPro eller Alpari legger til 50 innskudd Til tross for enkelheten i denne strategien. Strategi forex Fox er ganske overdreven risiko, og dette faktum må vurderes når du slår den inn i handelsporteføljen din, er forholdet mellom fortjeneste og tap i transaksjoner noen ganger ikke i handelsmannens favør, men den høye nøyaktigheten av signalene ved inngangen til markedet og ekstra filtre. Forex-strategi mbush ved første øyekast det kan virke litt forvirrende og komplisert, og egentlig for backtesting av strategien vil kreve betydelig tålmodighet og grundighet, men i reell handel er hele prosessen ganske enkel og logisk er hovedsignalet expe cted ved H4-intervallet der vi bestemmer handelsetningen Next. Download MT4 indikator - Money Management Calculator. Forex trading strategi 54 Dobbel konto per måned. Innlevert av Bruker den 5 januar 2013 - 10 30.Gjort av Ahmad. Forex Trading strategi som dobler kontoen per måned. Vi vil diskutere en Forex Trading Strategy som er enkel og grunnleggende, men fungerer veldig bra. Det er mange Forex trading strategier som selger for mer enn 2K, men etter at du har lest dette, vil du sette pris på enkelheten og skjønnheten. av denne Forex Trading Strategy og resultatene som den produserer Denne Forex Trading Strategien bruker EMA8 og EMA34 sammen med de stokastiske og MACD-oscillatorene Du kan bruke denne strategien på både H4 og D1-tidsrammer La oss diskutere to GBP USD live-handelseksempler med denne strategien på D1 tidsramme. I ovenstående GBP USD daglig tidsramme skjermbilde bør du se under den nedre røde pilen, den er 13. november og GBP USD er i en nedtrend EMA8 rød er under EMA34 gul som indikerer en downtrend Stokastisk oscillator er oversold og under 20 mens MACD histogrammet gjør lengre nedre stenger og signallinjen er over histogramlinjen som indikerer en downtrend. Når man ser på den stokastiske oscillatoren, kan vi forutsi at den w dårlig flytting fra oversold til overkjøpt tilstand i løpet av de neste ukene Den stokastiske oscillatoren forteller at prisomkastning er i offing. How kommer vi til å forutsi prisendringen Vi vil bruke MACD-oscillator til å identifisere prisen reversering Når MACD-histogrammet skal lage kortere nedre stenger og signallinjen krysser under histogramlinjen, dette vil være en indikasjon på at prisen har endret retning og vil nå bevege seg opp. Dette er nettopp det som skjedde 19. november da MACD-signallinjen gikk under Histogramlinjen indikerer starten på en opptrinn Du bør også observere dannelsen av tre hausseiske lys på rad på D1-tidsrammen som indikerer at prisen faktisk har reversert Prisen fant støtten på 1 58249 nivå Anta at vi hadde 1K i kontoen Vi vil inngå en lang handel på 1 5860 med 0 1 mye Stopp tapet ble plassert på 1 58249 Risikoen er 3 4 som er ganske akseptabelt Hvis stoppet tapet blir rammet, vil vi miste 34 Vi vil s tay i handelen så lenge MACD-signallinjen er under histogramlinjen eller den raske stokastiske er over den langsomme stokastiske og så lenge EMA8 rød er over EMA34 gul 19. desember ble en pinbar laget med en lang øvre veke og en veldig liten kropp Stokastisk er også i den overkjøpte regionen nå med MACD-histogrammet som gjør nedre stenger nå Dette er en indikasjon på at prisen har funnet motstanden på nivå 1 6306 Så handelen ble stengt 20. desember kl.1 6200 og til sammen 340 pips og en fortjeneste på 340 Avkastningen som ble gjort i løpet av 30 dager var 34 I løpet av denne måneden handlet ikke handelen mer enn 20 minutter for å overvåke daglig. Dette var den konservative tilnærmingen. En ny handelsmann bør ta denne konservative tilnærmingen med dette systemet. Men siden Jeg har handlet med denne strategien i lang tid, jeg er mer trygg på det og vet når jeg skal komme inn og når jeg skal komme ut, handlet jeg med 0 4 mange og fikk en fortjeneste på 1360 og en avkastning på 136 i en måned Les mer GBP USD live trad gi eksempler på denne Forex trading strategi på H4 tidsramme lagt ut på bloggen min.

No comments:

Post a Comment