Sunday 15 October 2017

Bt Forex


,. ,,. 19, 20. ,. 15 1971,,. 1971,. 1, 4,5, 9, .8 1976. , 1977 5 1987 600 1997 1,2 2007 4,5 7. . ,,.BTFX Logo og eies og drives av Brokersclub Ltd i Malta A Limited Liability Company registrert i Malta med registreringsnummer C52844 GIIN. Brokersclub Limited er lisensiert og regulert av Malta Financial Services Authority som en lisensinnehaver for lisensiering av kategori 2 lisens nummer IS 52844 og ligger på 37, George Borg Olivier Street, St. Julians, STJ 1082, Malta. FX Trading og kontrakter for forskjell CFD Trading bære en betydelig mengde risikohandel på margin og leveraged trades øke risikoeksponeringen Du kan potensielt tape noen eller hele investeringen Ta deg tid til å lese vår risikofriansvarsel og søke uavhengig finansiell og juridisk rådgivning om nødvendig.2017 03 13 23 42 51 - 158 spørringer om 0 564 sekunder. Han alle BK-forhandlere ønsket jeg å sette sammen mine tanker om hvordan jeg handler på Morsdagens handelskonto, som du er velkommen til å følge, følger jeg det med meg selv med min andre konto denne artikkelen vil jeg prøve å forklare både strukturen på hovedkontoen og de ulike alternativene for handelsmenn som vil ha handler kopiert direkte til deres konto. Her er den korte versjonen 1 Du må ha et årlig medlemskap 2 Du må ha en MT4-konto 3 Når du har gjort 1 og 2 e-postbeskyttet og vi vil sende deg spesielle linker for å registrere deg med .1 Hvem er kvalifisert for Trade Copy Services Trade Copy-tjenester er tilgjengelige for enhver BK-årlig abonnent. Du må være en årlig medlem Det er den eneste regelen Det er ingen tilleggsgebyrer som BK betaler på toppen av det årlige medlemskapet. BK årlig medlemskap for de av dere som ikke har det, er veldig bra. Årsprisen kommer til ca 100 måneder mot 175 faste månedlige belaste som er nesten 50 besparelser I tillegg, hvis du oppgraderer til en årlig, vil jeg tilbakebetale betalingen for siste måneden din, noe som gir deg 13 måneder for pris på 12, så besparelsene er enda større. Her er rabattlinken for årlig medlemskap. 2 Er der a ny andre gebyrer BK tar ikke gebyrer utover det årlige medlemskapet, men vår teknologileverandør belaster en månedlig avgift mellom 20-28 avhengig av valutaen din Dette er et gebyr som alle betaler, inkludert BK selv som 4xsolutions, er den som er ansvarlig for å levere den faktiske handel kopi service.3 Hva slags konto trenger jeg Alt du trenger er en MT4-konto med noen megler Tjenesten vil fungere med enhver megler du velger Vi anbefaler at du handler med FXCM-rå spredningskonto, siden det er det mesteren er på og du vil få den beste trofastheten i utførelse på den måten Hvis du ikke kan bruke FXCM, IC Market eller ThinkForex, Pepperstone eller noen av de raske spredemeglerne, er det bra alternativer. Men vi bryr oss ikke om hvem du bruker da alle MT4-kontoer vil fungere .4 Er det noen som kan hjelpe med valg av konto megler Ja Vår kollega Justin Hertzberg e-postbeskyttet er en ekspert på å velge den beste megleren for deg. Send e-post til ham for konsultasjon.5 Hvordan kan jeg få betalt på hver handel jeg m ake Justin har forhold til nesten alle troverdige meglere i verden og kan ordne slik at du kan få rabatt på hver handel du gjør. Ofte enn penger blir direkte deponert på kontoen din i slutten av måneden og kan legge opp til så mye som en ekstra returmåned Denne tjenesten er helt gratis som en del av din BK-opplevelse med oss.6 Hvordan registrerer jeg meg for Handels Copier Når du blir en årlig - vennligst send oss ​​en e-post og fortell oss at du vil kopiere handel Vi vil sende deg en spesiell lenke til å koble til vår hovedkonto Justin eller chatten på, vil gjerne gå deg gjennom prosessen Det tar mindre enn 10 minutter å sette opp.7 Kan jeg koble fra endringsstoppene, avslutte tidlig fra alle handler Ja, akkurat som et alternativ Handels kopimaskinen gir deg det rette, men IKKE plikten til å følge handlingene Du kan avslutte når som helst, og du kan også sette et automatisk avskjæringspunkt ved X-tap, slik at din konto ikke ville ta noen ekstra handler hvis dette punktet ble brutt. Spør 4xsolutions cha t for videre retning i den saken.8 Hvilke strategier handler du i handelskopimaskinenes kontoer. Der er videoen som forklarer alt. Her er en video på bakgrunn av handelskopimaskinen.9 Hva er forskjellen mellom det grønne og det Røde Master-kontoer. Den grønne hovedkontohandelen selger kun. Den Røde Master-kontoen handler kun BUYS. NOTE - KOPIERING ER EN HØY RISIKOVENTUR Regelen er OM DU PRØV DET DON T CRY OM DET Begge Master-kontoer Handel 0 01 størrelse Som alltid er hendelsesfaktorer opp til deg, men mine egne kontoer vil bli omsatt til 1 ganger egenkapital, dvs. 10 000 enheter per handel for hver 10 000 i kontoen min for begge Master-kontoer. Hva betyr det praktisk talt i hvordan jeg setter min 4xsolutions-hendelsesfaktor. betyr at forutsatt at hver av mine kopikontoer er 10.000, vil min 4xsolutions multiplikator være 1000. Du kan velge hvilken spak du liker, men jeg tilbyr dette som et eksempel på hva jeg gjør meg selv. Merk at du bare kan velge MIRROR MASTER LOTS og deretter multipliser størrelsen amoun t som du ser Passer alle disse beslutningene er strengt opp til deg VENNLIGST MERK AT VI GJØRER HANDELSKODER SERVICE TILGJENGELIG TIL DIG PÅ GRUNNLEGGENDE OG DU ANVENDER FULL ANSVAR FOR NOEN TAPER SOM FØLGES AV FØLGENDE IT. Legg en kommentar Avbryt svar.

No comments:

Post a Comment